View Full Version : New Shoes
Basehead
01-11-2003, 2:24 PM
Heee my girlfriend has bought some new shoes,and now i am in a lot of pain goddamm.:(
Hee Basehead, als je de pijn echt niet meer kunt verdragen moet je maar een seintje geven, ik offer me wel op om jouw last te verlichten......:D
underfoot4
01-16-2003, 6:38 AM
anders ik wel:D
It's just me,
01-16-2003, 7:13 AM
We kunnen er ook een mooie loper van maken met z'n allen.
It's just me,
broken
01-16-2003, 7:15 AM
of ik
wordt nog een flinke rij dan! :D
Basehead
01-16-2003, 12:44 PM
Zo zo ,het lijkt hier wel een nederlandse camping:D ,in ieder geval wil mijn vriendin jullie allemaal wel ff komen tramplen hoor,liefst in killerheels natuurlijk,want ze vindt het heerlijk om iemand pijn doen:cry:
groetjes Basehead
Ridderkerk
door_step
01-16-2003, 11:30 PM
En de rij wordt aleen maar langer :D
Het wordt nog een heel eind lopen voor je vriendin.;) ;)
doorstep
It's just me,
01-17-2003, 11:18 AM
Dat houd ze niet vol!!!
It's just me,
y_____not
01-17-2003, 4:28 PM
Nou als ze dan toch bezig is! Mag ze nog een stap extra doen.
Hmmm... dan ga ik ook maar alvast liggen.. :)
Danza
broken
01-18-2003, 5:57 AM
Zijn het hier allemaal nederlanders of zijn er hier ook nog Belgen??
Worden er ook trample- party s georganiseerd in Belgie of Nederland??
Broken
rene597
01-18-2003, 11:06 AM
Zeg, als we dan toch bezig zijn, is er dan plek voor nog iemand ?
René
:D
Beverwijk
PainBitch
01-19-2003, 6:31 AM
Nou jongens, ik zou jullie best wel onder "voeten" willen nemen. Het liefst op killerheels.
En Basehead weet hoe cruel ik kan zijn!!! :whip:
For all you guys that don't speak Dutch around here... beware... a Dutch community seems to be emmerging here...
sigh... if it wasn't enough "Barney" beat all the english guys with darts...
Maaruh... wel gezellig om te zien dat er zoveel liefhebbers zijn in Nederland !
Danza
For all you guys that don't speak Dutch around here... beware... a Dutch community seems to be emmerging here...
sigh... if it wasn't enough "Barney" beat all the english guys with darts...
Maaruh... wel gezellig om te zien dat er zoveel liefhebbers zijn in Nederland !
Danza
subsole
01-19-2003, 10:44 PM
Dag PainBitch, Basehead en de rest!
Ik vroeg me af of er nog een plekje was aan het einde van de loper... Als PainBitch het al haalt natuurlijk, helemaal tot het einde, want volgens mij leeft ze zich helemaal uit op Basehead, die natuurlijk als eerste in de rij ligt...
Die killerheels zijn wreed, echt wreed! Heerlijk om te lezen dat je daar zo'n plezier mee hebt (en jij zoveel pijn hebt, Basehead!), hahaha... Vraagje: Vind je het alleen leuk als je deurmat in vreselijke pijn is, of vind je het ook leuk en een aantrekkelijke gedachte om iemand goed te vernederen met je laarzen, schoenen of voeten?
Ikzelf ga dus meer voor laarzen... Een dame in laarzen mag mij zoveel pijn doen als ze wil. En ik zal haar daar nog uitvoerig voor bedanken ook! Hoe? Mail me eens, als je wilt: subsole4u@hotmail.com
Groetjes, een fan en lotgenoot (van Basehead, hahaha)
Ga door met die gave pix! doei doei
Basehead
01-19-2003, 11:49 PM
Hoi Subsole,hoe gaat ie? ik ben weer een beetje gesloopt gisteravond.:D
Painbitch heeft een paar zomerschoentjes gevonden achter in de kast,shit wat voel je die dingen zeg:cry:
Nou in iedergeval krijg je wat vernederende laarzen fotos van haar.
groetjes.
basehead,painbitch
door_step
01-20-2003, 2:00 AM
Danza,
Je hebt zeker gelijk als je zegt dat het zo gezellig is om zoveel Nederlanders hier te zien en ik vind het op een of andere manier heel “vreemd” om in het Nederlands te reageren. “t is net of het nu anders is; veel dichterbij en veel meer betrokken.;)
Basehead, je hebt zo te zien inderdaad behoorlijk genoten gisteren, maar dat zal zeker niet minder geweest zijn voor PainBitch.:D
Dat je een pistool gebruikt tijdens je tramplegenot, lijkt mij minder verstandig. Zelf heb ik een Dessert Eagle, maar die ligt toch altijd wel netjes in de kluis als ik thuis ben en ik zal er nooit spelletjes mee spelen. Daarvoor zijn de gevolgen als het wel een keer mis gaat net even iets te groot.
Ik hoop dat PainBitch hier ook haar trample gedachten zal verwoorden en zie uit naar haar verhalen.:bananavic
doorstep:bananawav
Ps.
Ondanks dat ik het heel prettig vind om in het Nederlands te schrijven, is het wellicht toch beter en zeker beleefder om op dit board Engels als voertaal te hanteren.
PainBitch
01-20-2003, 9:14 AM
Doorstep,
Ik moet je namelijk gelijk geven dat wij inderdaad beter in het engels op dit board moeten schrijven. Ik probeer zelf een NL forum te openen. Als het zover is geef ik jullie wel een seintje. Oh ja, wat dat pistool betreft, maak je maar geen zorgen ik weet wat ik doe en waarmee!! Toch bedankt voor je bezorgheid.
PainBitch.
Subsole,
Antw. op je vraag. Iemand pijn bezorgen en vernederen...daar kick ik op, gewoon de combinatie. Zowel met laarzen of heels of gewoon met mn voeten.
PainBitch.
sniffer
01-20-2003, 12:00 PM
owww...lijk me een kwestie van verboden wapenbezit:2guns:
sniffer
door_step
01-21-2003, 1:31 AM
Sniffer, don't worry.
Absolutely not !!!! Completely legal
PainBitch; I look forward to your Dutch Board.
doorstep
sniffer
01-21-2003, 12:06 PM
mmmm...didn't no for sure if I meant the gun or the heels...they look both rather dangerous to me...as for the heels...well don't worry indeed :D
sinjoor
01-24-2003, 11:52 AM
als er nog plaats is in de rij, mogen de dames in hun (killer)heels mijn handen/vingers altijd lekker vertrappelen
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.