PDA

View Full Version : Sthlm_j & Marika

320per
08-12-2002, 12:42 PM
Sthlm_j är för rolig. Nu har han fixat en hotmailadress till sin fantasifigur "Marika". Världens lättaste grej. Man kan ju fixa vilken adress som helst där. thomas.ravelli@hotmail.com, typ.
Hörrudu, Sthlm_j, jag hoppas verkligen att du en vacker dag träffar nån tjej som vill sitta på ditt ansikte.
Och det där med att du skrev att: "På vägen hem till henne så började hon helt plötsligt prata om facesitting, jag var minst sagt tagen på sängen!" Eftersom du hävdar att du fick kontakt med "Marika" här på forumet och att hon här skrev att hon var intresserad av facesitting, så kan du väl knappast ha blivit tagen på sängen när hon pratar om facesitting på ert fikamöte? Om hon börjat prata om sin roll i nya James Bond-filmen borde du blivit tagen på sängen.
Men kör du på om du vill. Vi har genomskådat dig. Fast du är nog en snäll kille innerst inne. Som förtjänar att ha en tjej på ansiktet. Det gör vi alla. Hälsa "Marika" hahaha.

per

noe
08-12-2002, 5:31 PM
Tjena sthlm_j

Bry dig inte om vad mannen här säger.
Jag tror bara han är avundsjuk.

Noe

320per
08-12-2002, 10:52 PM
Ja, jag är avundsjuk på sthlm_j:s fantasi och uppfinningsrikedom. Alla som tror att "Marika" existerar kan ju roa sig med att skicka mail till "domina_marika@hotmail.com" Det kan ju vara roligt att mailväxla med en kille som låtsas vara tjej. . .

per