PDA

View Full Version : Underbara Marika? Haha!

320per
08-11-2002, 1:25 PM
Hehe! Sthlm_j skriver att han inte var säker på om Marika existerade. Och det är inte jag heller, för hon finns inte på riktigt utan bara i sthlm_j:s hjärna.
Eftersom Marika inte hade nån e-postadress kunde inte sthlm_j skriva till henne. Men som genom ett under gjorde han det ändå...
Han och Marika är helt enkelt samma person.
"På vägen hem till henne så började hon helt plötsligt prata om facesitting, jag var minst sagt tagen på sängen!"
Vaddå, "helt plötsligt". Det måste väl sthlm_j ha förstått att om han nu skulle träffat den här "Marika" som skrivit inlägg här på sajten så skulle det vara facesitting inblandat i diskussionen.
Dessutom avslöjar sig sthlm_j när han och Marika faktiskt skriver på exakt samma sätt och använder samma förkortningar. "Marika" skriver: "Vi kanske först kan träffas o fika eller ngt" Sthlm_j skriver: "vi gick o fikade"
Ja, ni hajar att sthlm_j blåser er.
Men fantasi det har han!

per

sthlm_j
08-12-2002, 10:12 AM
dig verkar det ju synd om...Du får väl iofs tro vad du vill.... Klart man blir tagen på sängen när en tjej utan vidare börjar tala facesitting, jag är iaf inte så van vid det....

sthlm_j
08-12-2002, 10:19 AM
en sak till...Är det så konstigt att vi gick o fikade när hon föreslog det, du vet tjejer brukar fika rätt så ofta!!