PDA

View Full Version : Oj...

sthlm_j
08-11-2002, 9:27 AM
Är jag en kille med flyt eller?!

Jag har precis haft en enorm upplevelse med Marika... Jag skrev till henne efter att ha sett hennes inlägg här, hade inga förhoppningar alls, eftersom jag inte ens var säker på att hon var sann.

Men hon svarade och vi bestämde att vi skulle ta en spontan träff på lördag (igår). Vi träffades på stan och när jag såg henne första gången så bara WOW...Så läcker tjej, långt blont hår, ca 178cm lång, och en kurvig, men fast o puttande rumpa, i ett par slitna jeans... Jag fick ta mig samman, vi gick o fikade och efter 2-3 timmar frågade hon om jag ville följa med henne hem.

På vägen hem till henne så började hon helt plötsligt prata om facesitting, jag var minst sagt tagen på sängen! Hon frågade massa saker och verkade väldigt upphetsad bara av att prata om det...

Hon frågade om jag kunde tänka mig att testa det med henne?? Vilken fråga, jag var alldeles till mig!!

Så fort vi kom innanför hennes dörr så sa hon till mig att gå in i sovrummet och lägga mig på sängen. Jag gjorde självklart som hon sa, la mig på rygg och väntade. Efter ett litet tag kommer hon in i sovrummet, iklädd endast ett par svarta stringtrosor och med ett leende. Det här ska bli så spännande sa hon.

Hon gick fram till mig på sängen och frågade om jag var redo, ja sa jag med en darrig stämma, minst sagt. Hon satte sig upp på sängen och sen tittade hon ner på mig innan hon sakta sänkte sin rumpa ner mot mitt ansikte. Jag kommer aldrig glömma, när min näsa pressas upp mellan hennes skinkor och jag kunde käna hennes underbara doft. SAGOLIKT!

Vi höll på länge, vi stortrivdes båda två! Jag skulle kunna skriva om allt, men orkar inte, inte just nu.

Men hon var sanslös!!

/Tack Marika

kmk71
08-11-2002, 11:48 AM
Du verkar verkligen vara en kille med flyt :) det låter ju onekligen som om du har haft en underbar helg.Ska ni träffas igen?
Hur fick du tag i Marika efter att hon hade skrivit sitt inlägg? Vad jag kan se när jag kollade hennes profil så fanns det ingen adress att kontakta henne på och admin verkar ju ha stängt av funktionen att sända privata meddelanden.Jag svarade på hennes inlägg men jag har inte hört nåt, men man lever ju på hoppet ännu *lol* jag har mail: kmk71@starmail.com och samma på msn om du vill messa lite.

/Ha det!

the swede
08-12-2002, 9:14 AM
wow vilket flyt.Tyckte hon också om det eller,berätta gärna mer.
Hennes utseende verkar perfekt, ganska lång men hur tung tror du denna gudinna var?Körde ni även trampning eller?

sthlm_J
08-12-2002, 10:14 AM
Hennes mail fick jag från hennes inlägg, då fanns det även en bild på henne. Men jag ser att hon tagit bort det nu, varför vet jag inte??

kmk71
08-12-2002, 11:13 AM
Ok något är iaf inte som det ska vara.Notera att den första som startade den här posten kallade sig för sthlm_j med litet "j" och var "junior member" medans den sthlm_J som har försvarat sitt inlägg idag stavar med stort "J" och har statusen "guest" det är ju lite mysko.Men å andra sidan så har någon svarat på den andra posten "underbara marika?" med det lilla "j":et, både som "guest" och "junior member" lite skumt är det ju....
Men det är ju dumt att misstro folk på en gång utan att riktigt veta.Men om nu marika existerar så borde hon ju ha kontaktat någon av oss andra som deklarerade vårat intresse,för hon skrev ju att hon ville få erfarenhet av facesitting - lr? Är det någon annan som har hört av henne? Om du verkligen existerar marika så får du ju mer än gärna kontakta mig.Mina mail är ju so sagt: kmk71@starmail.com Men det är väl förmodligen att hoppas på för mycket och tro att det har hittat några svenska tjejer till den här boarden.

marika
08-12-2002, 11:52 AM
Tillåt mig småle!! Ni är bara för roliga. Stackars sthlm_j som måste försvara sig hela tiden. Jag är marika och jag är sann. Förtillfället använder jag mig av sthlm_j för att få utöva mina behov i form av facesitting. Men vem vet, nån dag så.

Skriv ett mail som får mig att bli intresserad....

domina_marika@hotmail.com