PDA

View Full Version : Secondhand Slav Cpt.3 in Swedish

dr_mutta
11-04-2002, 11:02 AM
Cpt.3
Madde hade suttit och njutit av en konstig maktkänsla, det liksom pirrade i kroppen.
Det är helt otroligt att han låter oss hålla på som vi gör, tänkte hon.
Inte nog med att vi förstörde Kristallvasen, nu springer han och passar upp på oss.
Det är nästan som han vore en betjänt eller varför inte en SLAV.
Hon visste inte så mycket om slavar, men hon tyckte att det kändes Coolt.
Nu hade han gått för att hämta en pall, bara för att hon skulle ha det bekvämare och kunna lägga upp sina lortiga fötter. Hon vände sig mot Jessica "Vad tycker du, visst är det schyst att ha en liten Fotslav"
Jessica fnittrade "Jag tror att han gillar det, jag har läst nån stans att en del killar tänder på Bossiga tjejer" dom skrattade glatt åt tanken.
"Vi kan kolla på nätet, jag tror att jag sett en del lite sjuka grejer där" Jessica höll upp fingret "Shhh nu kommer han"

"Jag hade tyvärr inga flera pallar fröken" Jag slog ut med händerna i ursäktande gest.
Madde räckte ut tungan mot mig och drog upp benen under sig i soffan, hon såg sur ut.
Jessica satt bekvämt med benen i kors på fotpallen framför sig. Hon hade fortfarande skon på den ena foten. Nu pekade hon ner på golvet mot dom röda skorna. "Nu vill jag prova dom"
Jag plockade upp vänsterskon och räckte fram den mot henne.
"Jag vill prova den andra" sa hon och nu hade hon svårt att hålla sig för skratt.
"Men jag har ju tagit av din vänstra sko" sa jag och tittade oförstående på henne.
Nu skrattade hon öppet åt mig. "Det kan väl inte jag rå för att du har tagit av fel sko, du får väl ta av den andra också"
Nu kunde inte Madde hålla sig längre, hon började också skratta. "Ha ha ha vilken knäppis, hur kan man ta fel sko." Dom gapskrattade bägge två.
Jag kände hur jag blev alldeles röd i ansiktet.
"Nu får det räcka, nu åker ni ut" skrek jag åt dom.
"Lugna ner dig lite, jag har ju inte fått prova skorna" Jessica försökte verka alvarlig.
"Ut ur min affär" vrålade jag.
Samtidigt hörde jag hur klockan vid dörren pinglade, en äldre dam som jag inte kände tittade förskräckt in.
Jessica försökte "Du kan väl sätta på mig min sko, så går vi"
Jag pekade mot dörren "Ut" var allt jag sa.
"Vad är det som pågår, varför skriker ni" frågade damen vid dörren oroligt.
Jag försökte lugna ner mig "Flickorna ska gå nu" sa jag och pekade åter mot dörren.
Tjejerna reste sig ur soffan och gick mot dörren, när dom gick förbi disken tog Madde porrtidningen som hon sett att jag gömt där.
Snabbt försvann dom ut genom dörren.
Den gamla tanten gick hon också, när jag tittade ut genom skyltfönstret såg jag henne prata med flickorna ute på gatan.
Jessica pekade ner på sin ena nakna fot.
När jag vände mig om såg jag att hennes sandal låg kvar på golvet.

När jag öppnade affären dagen där på efter låg det ett brev utan frimärke innanför dörren.

PapaSan
11-05-2002, 1:42 AM
Madde had suttit and enjoy by an queer maktkänsla, the as it were pirrade in body.
The is wholly incredible that he låter ourselves last as wes do, was thinking she.
Nots enough with that wes augmenting Kristallvasen, now am leaping he and am matching up on ourselves.
The is almost as he vore a servant ors why not a Slave.
She indeed nots so very if slave, but she feel that the knew Coolt.
Now had he gone for that fetch a stool, only for that she should cheerio comply and kunna cease work sina filthy fötter. She turned themselves anti Jessica " what fancy yous, indeed is the schyst that have a petty Track"
Jessica titter " self am believing that he favour the, I have was reading nån cessation that a bit fellow afire on Boss tjejer" them laugh slippery ate tank.
"wes able collapse on nätet, self am believing that self looking a bit few malady thing there" Jessica leave off paw "Shhh now am arriving he"

"self had alas inga several stool madam" Self defeated out with happens in excuse gesture.
Madde reached out the tongue anti me and drug up bone wonder themselves in sofa, she saws sour out.
Jessica sat comfortably with bone criss-cross on fotpallen before themselves. She had still spare on the one feet. Now denounce she down on floor anti them röda fragile. "now shall self test them"
Self pluck up vänsterskon and reached underline the anti hers.
"I will test the second" said she and now had she badly that hold themselves for laugh.
"but I have ju tagit of your left shoe" said self and peek unsympathetic on hers.
Now laugh she above board ate me. "the able welfare nots self raw for that you have tagit of fault shoe, you are getting hot welfare branch off from the second also"
Now was not able to Madde hold themselves inferior, she was bending also laugh. "had had had which clasp, how able husband err sko." Them guffaw both two.
Self knew how self stayed altogether reds in the face.
"now sheep the rank, now field yous out" screamed self ate them.
"quiet down yourself few, I have ju nots gotten test fragile" Jessica tried seem seriousness.
"out from mine deal" bawl self.
At the same time heard self how clock wide door tinkle, a senior ladies as self nots knew peek alarmed in.
Jessica tried " you tin welfare set on me mine shoe, so am going wes"
Self denounce anti door " out" each all I said.
"what is the as aggressive, whys am screaming yous" was asking ladies wide door unsettled.
Self tried quiet down me "Flickorna ska walk now" said self and denounce again anti door.
Tjejerna was touring themselves from sofa and was going anti door, when them bypassed counter taken Madde porrtidningen as she looking that self gömt there.
Quickly disappeared them out per door.
The ancient aunt was going she also, when self peek out per window saws self hers enter into conversation with flickorna out on street.
Jessica denounce down on its one nakna feet.
When self turned me if saws self that hers sandals lows kvar on floor.

When self inaugurate affair day there on behind lows the one letter devoid stamp entrance door.

dr_mutta
11-05-2002, 12:40 PM
It dont work whit the Translation sites on the net.
I know i have tested it.
It has to be done the old fashioned way.
dr_mutta

PapaSan
11-05-2002, 9:52 PM
Yes.. i know

but they help in some way...

they partialy translate the text so you just finish translating it

Best regards..... u do a great work :D