PDA

View Full Version : Svenskar...

sthlm_j
08-04-2002, 12:33 PM
Hejsan!

Jag är en kille i Sthlm som älskar facesitting, men tyvärr är man inte speciellt bortskämd med tjejer som gillar det här i Sverige, iaf syns dom inte så mycket...

Det skulle vara kul om man kunde fixa ett eget svenskt forum eller om man kunde knyta upp ett nätverk av tjejer som sysslar med facesitting i Sverige, kanske starta en websajt eller ngt liknande.

Jag hoppas jag får ngn respons och att några nappar på min ide, det skulle verkligen vara härligt att få tag i svenska tjejer som gillar facesitting!!

Hör av er med era åsikter o funderingar...

Tack för er tid!

/J

olan
08-04-2002, 1:28 PM
hej.
det skulle inte va en dum idé alls tycker jag.
det skulle va kul med ett svensk språkigt forum.
eller en svensk webbsida om facesitting.

brydning
08-04-2002, 2:53 PM
The only swedish sites i know of is this:

http://www.geocities.com/face_sitting2001/ass_worship.html

and this

http://www.import-fritid.com/

sthlm_j
08-05-2002, 1:11 AM
...hur går man vidare med det här, är det någon som känner några svenska tjejer som skulle vara intresseradde av att starta en sajt med facesitting, ta bilder kanske spela in filmer osv... Det skulle vara riktigt häftigt!

Jag kan lugnt fixa en websajt o forum....

olan
08-05-2002, 6:19 AM
hej jag vet inte riktigt om det finns så mycket tjejer i sverige som håller på med det men jag hade kontakt med en tjej från stockholm för ett tag sen men hon verkar ha gått upp i rök.
hon Kallar sig mistress gabriela hon var verkligen hel skön att snacka med på msn messenger.
jag har hennes e-mail om du vill ha.
maila mig så får du den.
majsvelling@hotmail.com

Unregistered
08-05-2002, 8:58 AM
Hej
Jag är en kille på 29 från sverige som gärna deltar i ett nätverk osv. Har också svårt att hitta tjejer i sverige som är intresserade:(
Man kan ju starta en webbsida eller en grupp på yahoo eller liknande.

Det finns några tjejer i england som gärna reser ifall det finns intresse, tex flera killar i sverige att träffa under en dag och de tar ju betalt förstås, men en tanke i alla fall.

goodguy_25@hotmail.com

the swede
08-05-2002, 11:08 AM
Om ni startar en sida på yahoo groups så kommer jag att skicka lite bilder i alla fall.:D

Noe
08-05-2002, 2:26 PM
Det här låter intressant.
Räkna med mig om det finns någon eldsjäl med tid att dra igång något :D

noe.is@home.se

Unregistered
08-06-2002, 11:59 AM
Ja, jag håller med. Jag har testat facesitting (full weight) i några år nu och jag är också intresserad av ett nätverk om någon vill dra igång en yahoo club eller något liknande.

nobody1
08-07-2002, 6:35 AM
Ja det skulle ju vara intressant
Vad har ni varit inne på för sidor föresten jag skulle kunna byta lösen med er om det är intressant

sthlm_j
08-07-2002, 10:55 AM
Byter gärna lösen med dig..maila mig på sthlm_free@hotmail.com och berätta vilka du har..Kanon