PDA

View Full Version : Secondhand Slav 2

dr_mutta
10-31-2002, 11:04 AM
This is the second part of the Story.
I will try to translate it to english, but i am not so god in English writing. Maybe someone else could help.

Cpt.2
Det var som sagt var inte många sko par jag hade att erbjuda flickorna, när jag kom
tillbaka tittade dom på mig och såg missnöjda ut.
"Är det allt du har att komma med" sa hon med det långa ljusa håret, som jag senare
fick veta kallades Madde.
Den andra tjejen med kort hår och remsandaler som hette Jessica pekade på golvet framför soffan där dom satt.
"Du kan lägga dom där"
Jag gjorde som hon sagt, och vände mig om för att gå bort till disken.
"VART SKA DU TA VÄGEN" hörde jag Madde säga, med ett irriterat tonfall.
"Lite service kan man väl få, till o med i en sån här Butik" fortsatte hon.
Jag vände mig om, nu fick det vara nog tänkte jag. "Nej men hör nu tjej…" Började jag, men
Madde avbröt mig och pekade ner på Jessicas fötter " Du kan ta av hennes sandaler, för hon vill prova dom röda" Hon visade på ett par ganska högklackade pumps i rött skinn.
Jag tänkte be henne dra någonstans, men ändrade mig sedan. Det är väl lika bra att låta dom prova skorna, när dom märker att inget passar så går dom nog.
Jag ställde mig på ena knäet och räckte fram handen mot Jessica "Kan jag få låna Frökens fot"
Jag försökte låta lite spydig.
Madde flinade mot Jessica "Nu börjar han låta riktigt, artig" sa hon.
Jessica fnissade och höll fram foten mot mig.
Jag måste erkänna att hennes fot var ganska sexig med läderremmarna som gick upp en bit på vaden. Jag böjde mig fram och började knyta upp remmarna, medan jag höll på så kunde jag inte undgå att se hennes små rödmålade tår, hon hade en ring på tån bredvid stortån.
När jag knutit upp remmarna och började dra av henne sandalen kände jag att hennes fot kändes lite fuktig och varm mot mina händer.
Jag lade ner hennes sko på golvet.
Hon vippade med tårna "Aaaaah vad det svalkar skönt" hon tittade mig rakt in i ögonen.
"Kan du hämta en pall eller nånting som jag kan lägga upp fötterna på" sa hon
"Jag vill inte ha foten på ditt lortiga golv" Hon testade hur långt hon kunde köra med mig.
OK vi fortsätter väl den här leken tänkte jag och reste mig. Jag hämtade en liten fotpall klädd i rosa sidentyg. "Duger den här åt fröken"? Frågade jag.
"Ja den får duga" hon pekade ner "ställ den där".
Madde hade bara suttit och sett på spektaklet, men nu vaknade hon till "ska inte jag få någon fotpall" fräste hon och pekade ner på sina nakna fötter.

Jag tittade ner mot golvet. Hennes fötter var små och ganska smutsiga eftersom hon gått barfota, fotsulorna var nästan svarta. Hon stampade irriterat med foten "stå inte där och glo, hämta en pall åt mig också.
Oh my Good tänkte jag, när ska det här ta slut.

Chapter 3 coming soon

door_step
10-31-2002, 11:42 AM
I will try to translate it to english, but i am not so god in English writing.

Now matter how bad your English is dr_mutta, for me it’s always far more understandable than Swedish is. :D :D

Unfortunately I can’t help you in translating your stories, as I only speak Dutch, English, German and a little bit of French. If you can translate your stories into one of those languages, I can translate them into English. :eek: :eek:

Of course we all want to read your stories:thumbsup: :thumbsup:

doorstep

PapaSan
11-02-2002, 10:35 PM
Hello..

I have ran the text over one on-line translator but it did not do a good work..

Below is the text that is partialy translated to english so please just translate the other words so all will understand.

begin text here :

It was as said did not be many shoe couple self had that offer flickorna , when I came back peek them on me and saws disgruntled out. " is the all you have that bring " said she with the tall light hair , as self later was getting know call Madde. The second tjejen with short hair and remsandaler as ring up by name Jessica denounce on floor before sofa there them sat. " you tin put them there " Self did as she said , and turned me if for that go away to counter. VART SKA YOUS TAKE Path " heard self Madde say , at a aggravated tone. " few service able husband welfare achieve , un with in an sån here Shop " continued she. Self turned me if , now was getting the suffice was thinking self. " dear me am hearing now tjej… " Was bending self , but Madde disconnected me and denounce down on Jessicas fötter " You tin branch off from hers sandals , for she will test them röda " She was guiding on one couple somewhat högklackade pumpkins in the red hide. Self was thinking pray hers draw anywhere , but was changing me sedan. The is welfare equal good that lets them test fragile , when them am labeling that nothing am matching so am going them enough. Self was putting me on one knäet and reached underline hand anti Jessica " able self poll borrow Madam feet " Self tried lets few sarcastic. Madde grinning anti Jessica " now initiates he lets really , polite " said she. Jessica fnissade and held underline feet anti me. Self must acknowledge that hers feet each somewhat sexy with läderremmarna as was going up a scrap on vaden. Self bent me underline and was bending untie remmarna , while self held on so be able self nots elude that watch hers small rödmålade tear , she had a ring on the toe beside large. When self knotted up remmarna and was bending subtract hers sandals knew self that hers feet knew few damp and ardent anti remember happens. Self entered down hers shoe on floor. She wag with tears Aaaaah what the coolness beautifully " she peek me direct into eye. " tin you fetch a stool ors nånting as self able cease work fötterna on " said she " I will nots had feet on till filthy floor " She test how far she be able wheel with me. YOKE wes am continuing welfare this play was thinking self and was touring me. Self was fetching a petty fotpall garbed in rose silk. Duger this ate madam "? Was asking self. " yes the sheep be fit " she denounce down " rack that ". Madde had only suttit and looking on brawl , but now was awaking she to ska nots self poll any fotpall " hiss she and denounce down on sina nakna fötter. Self peek down anti floor. Hers fötter each small and somewhat dingy as she gone barefoot fotsulorna each almost black. She stamp aggravated with feet " stand nots there and glare , fetch a stool ate me also. Ah my Goodwill was thinking self , when ska this ends.