PDA

View Full Version : De menselijke deurmat deel III (Dutch)

vloerkleed
04-02-2010, 4:06 AM
Na een goede nachtrust en nog een klein beetje bijkomend van de stampade van gisterenavond, gaat de wekker. Vol verwachting sta ik op, zet een bakje koffie, terwijl ik me aankleed. Na 2 bakjes koffie stap ik op de fiets en fiets richting het uitzendburo. Daar aangekomen, kom ik erachter dat ik op tijd ben en dat ik nog zo'n 15 minuten heb, voordat Erika of 1 van de andere dames bij de vestiging zijn. Ik besluit om alvast op de grond te gaan liggen en een beetje te wennen aan de harde tegels.

Al liggend besluit ik een sigaret op te steken en al rokend wordt mijn interesse gewekt door het heerlijke getik van een par hakken op de tegels. Tja, toch een beetje rare houding van mij om hier zo te liggen. Maar goed, denk ik, mocht ik vragen krijgen, zal ik openheid van zaken geven. Dus ik blijf doorroken terwijl de voetstappen in een wat versnelde pas in mijn richting komen. Meneer, hoor ik roepen, meneer, gaat het wel? Ik kijk op en kijk tegen een leuk, ietwat ouder gezicht aan van een vrouw van een jaar of 40. Ik zeg dat het wel gaat. Maar waarom ligt u hier dan, vraagt ze? Ik lig hier om stage te lopen, geef ik aan. Stage, vraagt ze? Ja, ik heb sinds gisteren een nieuwe baan. Oh leuk, wat voor baan, als ik vragen mag, vraagt ze? Ik ben een menselijke deurmat, zeg ik. Ok, en dat houdt in, vraagt ze verder? Dat houdt in, zeg ik, dat ik vandaag stage mag lopen voor dit uitzendburo, in dit uitzendburo. En als ik dit overleef, ga ik verder, wordt ik tewerkgesteld in een thema restaurant om de dames te dienen. De dame kijkt omhaag en leest wat er op de pui van het gebouw staat. Trample Team Uitzendburo, zegt ze hardop. Ok, leuk. Dan wens ik je nog een heel leuke dag.

En op dat moment hoor ik weer een paar hakken tikken op de tegels, in mijn richting. Dag, zeg ik tegen de dame en dan loopt ze weg. Dan komt Erika mijn kant op. Ze kijkt blij verrast, kennelijk had ze misschien niet verwacht dat ik er zou liggen. Fijn dat je er bent, zegt ze. Heb je er zin in, vraagt ze? Ik knik. Mooi, zegt ze en gaat vervolgens met haar 93 kilo op mijn buik staan en haalt een paar sleutels uit haar zak en stopt ze in het sleutelgat, draait eraan en opend de deur, veegt haar schoenen, waarnaar ze naar binnen stapt. De dame die me eerder nog aansprak, staat met haar hand voor de mond het tafereel gade te slaan. Blijf jij liggen totdat alle dames binnen zijn, vraagt Erika? Dat zal niet heel lang duren. Dan valt ook Erika de dame met de hand voor de mond op. Erika stapt terug richting de deuropening en gaat weer op mijn buik staan, nonchalant met 1 voet, waardoor haar naaldhak lelijk in mijn buik prikt. Haar andere voet rust, gekruist, op mijn borst. Is er iets, mevrouw, vraagt Erika? Ja, zegt ze, weet u dat u op iemand staat? Dat weet ik, zegt Erika. Ondertussen komt Lisa aangelopen, ziet Erika bovenop mij staan en stapt vervolgens met haar 64 kilo op mijn borst. Veegt vervolgens netjes haar pumps met 8 cm hak en stapt verder de winkel in. Ik onderga het en geniet.

De dame komt dichterbij om mij eens beter te bekijken. Wilt u ook eens, vraagt Erika? En terwijl ze het vraagt stapt Erika van me af om de dame de gelegenheid te geven om het ook eens te proberen. Maar ik weeg ruim 80 kilo, zegt ze. Geen probleem, zegt Erika, ik weeg er 13 meer en daarbij, het is een stagedag voor hem, dus diversiteit van gewicht is zeer welkom. Voorzichtig komt ze vlak bij me staan, tilt haar linkerschoen op en zet die voorzichtig neer op mijn buik. En nu je gewicht verplaatsen van je rechtervoet naar je linkervoet en dan je rechtervoet bijsluiten, moedigt Erika haar aan. De dame deed wat haar gevraagt werd en ik voel dat ze steeds meer gewicht zet op haar linkerhak. Net zolang totdat ze met haar volle gewicht op 1 been staat en vervolgens haar rechterbeen bij sloot. Gelukkig en trots keek ze naar Erika en toen naar beneden, op mij neer. Toen stapte ze van mij af, keek nog een keer om naar mij en Erika en vervolgde haar weg.

door_step
04-02-2010, 4:11 AM
Mooie aflevering deurmat.:beer:

Uiteraard zien we uit naar de rest van zijn dag als deurmat.

Doorstep

vloerkleed
04-02-2010, 4:12 AM
Je bent er snel bij, door_step!

door_step
04-02-2010, 5:48 AM
:wink2:da's 't voordeel als je bij de deur ligt :bananavic:rasta:

Doorstep

vloerkleed
04-02-2010, 5:53 AM
Hoe kan het ook anders

vloerkleed
04-02-2010, 6:04 AM
Trouwens, hoe zou je het lijken om samen met mij een verhaal over trampling op te zetten. Gewoon via hier en mekaar aanvullen? Je hebt genoeg ervaring om daar uit te putten. Kun je eens vertellen hoeveel gewicht je op je heb gehad? Mijn zwaartse (en enigste) woog/weegt 105 (nu nog, maar wordt lichter) kilo

adtol
04-02-2010, 10:27 AM
ho wat een goed verhaal ga zo door ik heb ook een waren .ervaring.met 3 vrouwen...
alen tussen de 20- 30 jaar oud het zit zo ik was aan het verbouwen een daar door was eer nog geen geen cement vloer in de schuur.
dus alleen zand nou staan er stelling met dozen zoon 15 stuks met rommel markt spullen die ik weg deed een ik wist dat dat de buurvrouw ..
kwam kijken wat ze kon gebruiken dus ik graaf een gat zo dat ik eer in past een leg eer een bouw zijl over met 2 kijk gaten dus daar lag ik dus .
naar zo 20 min hoor ik ze aan komen met zen 3 en dus dat was er 1 meer dan ik dacht de eerste die ik zag was de buur vrouw met een legging..
een kort rokje enkellaarsje met een klein smal hakje SU loopt naar de stelling een loop recht op mijn gezicht een blijft daar staan dat deed wel pijn.
maar het uit zicht maakte veel goed dan komt mijn vrouw met een spijker broek een pumps een loopt op mij buik een balen daar lag ik dan in helse pijn.
een dit was nog maar net begonnen een nog maar 2 vrouwen de 3e de vriendin van de buurvrouw 20jaar wist ik nog niet wat SU aan haat maar daar kwam ik snel
achter de buurvrouw stapt van me weg een de vriendin komt naar voorn wat ik daar zie daar word ik wel bibberig van maar ook geil SU heeft een super kort mini rokje aan.
met een string er onder maar haar pumps hak is een stiletto van 8 a 9 cm l ik zie de hak in het zand dalen dus wat word dat op mijn gezicht dat kom ik zo te wel achter
wand su doet een stap naar de stelling toe op mij gezicht een voet op mijn borst een de andere op mijn mond met de hak su maakt een doos open een kijk wat er in zit het de hak op mijn mond.
ik heb geen tanden meer maar gebit dat is een geluk een die hat ik niet in wand de hak zakt weg in mijn mond als SU in de doos zoekt dit heeft so een half uur geduurd met dan die daar een Daan weer een ander. op mijn gezicht ik was blij dat het voor bij was alles doet zeer mijn oog een hak van de buurvrouw in gekregen mijn mond bloed van vriendin een 2 ribben gekneusd mijn oog is nog niet goed mijn pupil
werkt niet meer
maar ik zou het zo weer doen voor het uitzicht en de kik maar met wat meer voor zorg gr adtol

door_step
04-02-2010, 2:04 PM
. Kun je eens vertellen hoeveel gewicht je op je heb gehad?
Het meeste gewicht heb ik op me gehad tijdens een van die BDSM avonden.
Er stonden 11 (!) vrouwen tegelijk op me.
Allen in high heels.

Ik heb al wat eerder verhalen het geschreven, zowel fictie als werkelijkheid.
Mijn uitgebereidste verhaal is "my ultimate fantasy".
Als je een search hierop doet bij stories kom je de twee delen zo tegen.
Doorstep
ps. je kunt me ook toevoegen op MSN

vloerkleed
04-05-2010, 9:25 PM
Hoi Adtol,

een geweldige ervaring. Pijnlijk, maar ik benijd je wel. Tering, lekker hoor om op zo'n manier unknown trampling te beleven. Dat lijkt me echt fantastisch!!!

Hoeveel kilo wogen die vrouwen eigenlijk?

vloerkleed
04-05-2010, 9:30 PM
Hoi doorstep,

ik zal, als ik eens tijd heb, je verhalen gaan lezen.

11 dames?? Damn, lijkt me fantastisch en pijnlijk tegelijk. Ik zou niet weten hoe ik aan je msn moet komen, dus hier is die van mij (met alle risico's van dien dat anderen dit ook lezen, maar het zij zo): tukker1976@hotmail.com

adtol
04-06-2010, 9:36 AM
ho vloerkleed ik zal eens kijken of ik een foto heb van buurvrouw een vriendin ik daghit dat ik nog een foto haat met die paar schoen van vriendin

lookingforatrample
01-04-2011, 3:28 AM
hey waar vind ik trampling in belgie:)