PDA

View Full Version : Verhaal voor trampling (Dutch)

vloerkleed
03-03-2010, 12:17 AM
Hallo,

helaas alleen nog voor Nederlandse deelnemers:

Is er iemand hier geinteresseerd om samen met mij een verhaal over trampling op te zetten? En dan het liefst via hier, het forum danwel via mail?

Ik hoor graag van jullie.

Gr Vloerkleed

adtol
03-03-2010, 4:20 AM
ho wat is de bedoeling ik heb wel wat idee voor een verhaal maar ik kan niet zo goed schijven:rofl::rofl:

vloerkleed
03-03-2010, 4:47 AM
ho wat is de bedoeling ik heb wel wat idee voor een verhaal maar ik kan niet zo goed schijven:rofl::rofl:

De bedoeling was eigenlijk om in contact met dames te komen die graag over iemand heen lopen. En daar dan interactief een tramplingverhaal mee op te zetten, zodat we om en om mekaar zouden aanvullen. Nu denk ik niet dat dat snel gaat gebeuren, dus vertel maar wat voor iedeeën je hebt, dan kan ik dat eventueel wel in een verhaal verwerken.

P.S. zou je hier je mailadres neer mogen zetten of wordt dat verwijdert door de moderator?

door_step
03-04-2010, 7:19 AM
Hi vloerkleed,

Op zich is emailadressen niet zo'n probleem, maar het levert meestal ook meteen een hoop spam op.
Ik geloof niet dat dit forum hier zo ideaal is om Nederlandse verhalen te zetten.
Er is wel een Nederlandse (sub) sectie, maar dat wil eigenlijk niet zo vlotten.

Verhalen.. ja die heb ik feitelijk zat (40 jaar trample ervaring:wink2:) en het vinden van dames via hier, dat zou mooi zijn, maar helaas:crying2:

Doorstep

turbo erik
03-05-2010, 4:16 AM
ben ni zo goe in schrijven maar vind het wel tof af en toe ook nederlandse verhalen te lezen :-), en nederlandse of of belgische trampling fans tegen te komen thanks mates