View Full Version : Svenska Mistress?
marika
04-28-2003, 8:24 AM
Hej!
Jag är en Kvinna som undrar lite om det finns några svenskar här som besökt någon svensk Mistress för facesitting?
Anledningen till att jag undrar är att jag är lite sugen på att starta en hemsida och där erbjuda sessioner. Jag undrar lite almänt om det finns många sådana Mistress i landet, vad det kostar och om det finns behov för kanske en till?
Mvh
Marika
highpressure
04-28-2003, 9:41 AM
Hej Marika
Jag vet inte var du bor men att det finns ett stort intresse för svenskor som vill börja med facesitting är det nog ingen tvekan om.Även tramplingdamer lyser med sin frånvaro.
Märkligt men Sverige är rena ulandet på dessa områden.
Hoppas du börjar och lycka till.
highpressure:)
Hej Marika
Har inte sett att det finns någon, så det vore kul om du vill starta något.
Intresse finns ju helt klart.
;)
Hej marika!
Jag har inte heller lyckats med att hitta någon mistress i sverige som direkt erbjuder facesitting, jag har varit i kontakt med några men dom verkar inte gilla facesitting så värst mycket men någon kunde väl tänka sig att göra det om hon kunde ha på sig byxor men något stort intresse för det vissar ju ingen.
Så jag tror att många av oss facesitting älskande killar och kanske oxå tjejer skulle verkligen gilla om du startade en sida om detta och ett stort plus oxå om du skulle erbjuda sessioner med facesitting.
Tack för du tog upp ämnet.
:)
320per
04-28-2003, 2:06 PM
Håller du nu på och transar dig här nu igen...
p
Det finns definitivt ett behov oss mig i alla fall...
Förhoppningsvis i södra delarna av vårt avlånga land.
Hlsn Talon :)
Marika, if You really want to do that - I dont think You have to worry if theres needs for it and expenses, thats more likely to go Your way I think:D
Hej Marika!
Hvis du bor i det sydlige Sverige, kommer jeg gerne over fra Danmark og får en session.
trillian
05-03-2003, 12:48 AM
Mera facesitting åt svenskarna, kör hårt Marika...no mercy! :)
simon_sinarg
02-16-2007, 10:18 AM
Hej!
Jag är en Kvinna som undrar lite om det finns några svenskar här som besökt någon svensk Mistress för facesitting?
Anledningen till att jag undrar är att jag är lite sugen på att starta en hemsida och där erbjuda sessioner. Jag undrar lite almänt om det finns många sådana Mistress i landet, vad det kostar och om det finns behov för kanske en till?
Mvh
Marika
Hejsan. Skulle verkligen vilja komma i kontakt med sig Marika, du verkar vara en mycket härlig tjej!
Skriv gärna till min mail simon_sinarg@hotmail.com
Ha det jättebra!
Wiberoll
02-16-2007, 12:11 PM
Hej!
Mvh
Marika
Dear Marika.
There will also be a lot of danish with interest.
Kalle
Jerre
02-16-2007, 12:45 PM
I agree with all that has been said ! ;)
gurra666
02-16-2007, 2:20 PM
Hi....Marika....!!! I´m swedish, and of course you can start a Homepage, and start sessions, I would lova to try.....*s* I´m first in line.....!!!
lizardking
02-16-2007, 2:47 PM
Has anyone noticed that this conversation was started in 2003!!! It's kind of stale. I'm not so sure that some of these people are still around here that posted back then?
Seat43
02-16-2007, 8:18 PM
Hej Marika
Jeg er en gut fra Danmark som iøvrigt er født i sverige. Jeg kan rigtig godt lig facesitting men kun prøvet nogen enkelt gange da det re rer svært at finde damer der vil.
Jeg har en Yahoo side der omhandler dette emne her er adressen:http://groups.yahoo.com/group/mystoffacesitting :blush:
myrslok517
02-16-2007, 10:46 PM
Mega LOL this is a swedish transvestite and he posted 2003, good luck felllas
G-lorf
07-15-2007, 1:51 PM
Hey,
I would also like to meet you if you´re still around. I also live in Stockholm!:eyebrows:
could you post a picture of you mistress, thanks
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.